PRISTATYMAS

Standartinis prekių pristatymo terminas Lietuvoje yra 1-2 darbo dienos*.

Pasirinkite Jums patogiausią pristatymo būdą:

1. NEMOKAMAS PREKIŲ ATSIĖMIMAS OPTIKOS SALONE

  • Užsakymus galite atsiimti daugiau nei 75 „Optikos pasaulio“ salonuose visoje Lietuvoje. Visą optikų sąrašą rasite ČIA.
  • Dėl siuntos pristatymo susisieksime su Jumis SMS žinute ar skambučiu.

2. PRISTATYMAS LIETUVOJE Į DPD PAŠTOMATUS

  • Jei užsakymas viršija 30€, prekės pristatomos nemokamai!
  • Užsakymams iki 30€ taikomas 1,99€ mokestis.

3. PRISTATYMAS LIETUVOJE PER DPD KURJERĮ

  • Pristatymo suma: 3,99€

Dėmesio! Prekės nepristatomos į Kuršių Neriją.

4. PRISTATYMAS Į UŽSIENĮ LIETUVOS PAŠTU

  • Prekių pristatymui į ES šalis taikomas 9,99€ mokestis, pristatymo terminas 5-14 darbo dienų*.
  • Prekių pristatymo ne į ES šalis kaina ir terminas priklauso nuo pasirinktos šalies. Norėdami sužinoti daugiau susisiekite el. paštu: info@op.lt

Svarbu! Siunčiant prekes už Lietuvos Respublikos ir (ar) ES muitų sąjungos ribų gali būti taikomi prekių importo mokesčiai. Pirkėjas yra pats atsakingas už mokesčių, susijusių su preke, sumokėjimą, įskaitant, bet kokius importo, muito, PVM ir kitus mokesčius, jeigu jie taikomi.

*Atitinkamų prekių (pvz.: astigmatinių kontaktinių lęšių ir pan.) pristatymo terminas gali būti ilgesnis, todėl užsakant prekes atkreipkite dėmesį į nurodytą pristatymo terminą.

5. BENDROJI INFORMACIJA

Prekes pristato Pardavėjas arba Pardavėjo įgaliotas atstovas (kurjeris).

Pardavėjas pristato Pirkėjui prekes vadovaudamasis prekių aprašymuose nurodytais terminais. Šie terminai yra preliminarūs, be to, netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas.

Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.

Pirkėjas privalo visais atvejais ne vėliau kaip per 2 darbo dienas nuo siuntos gavimo dienos informuoti Pardavėją, jeigu siunta pateikiama sulamdytoje arba kitu būdu pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija.

Mokėjimo būdai
visa
maestro
luminor
swedbank
seb
siauliai-bank
citadele
klix
apple pay
Pristatymo būdai
dpd
Prenumeruokite naujienlaiškį!
Prisijunkite prie „Optikos pasaulio“ bendruomenės ir pirmieji sužinokite apie vykstančias akcijas bei gaukite išskirtinius pasiūlymus tik Jums!

©Optikos pasaulis, visos teisės saugomos.