Naudojimosi sąlygos

1. Bendrosios nuostatos

Šios Pirkimo – Pardavimo taisyklės (toliau – „Taisyklės”) yra juridinis dokumentas, kuris nustato Pirkėjo (toliau – „Pirkėjas”) ir Pardavėjo (toliau – „Pardavėjas”) tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę įsigyjant prekes įmonės UAB „Pasaulio optika" elektroninėje parduotuvėje.

2. Pirkimo – pardavimo sutarties sudarymo momentas

2.1. Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas e-parduotuvėje, suformavęs prekių krepšelį, nurodęs pristatymo adresą, pasirinkęs apmokėjimo būdą ir susipažinęs su mūsų taisyklėmis, paspaudžia mygtuką „Patvirtinti užsakymą”.

2.2. Kiekviena sutartis sudaryta tarp Pardavėjo ir Pirkėjo yra saugoma e-parduotuvėje.

3. Pardavėjo teisės

3.1. Pardavėjas, susidarius svarbioms aplinkybėms, gali laikinai arba iš viso nutraukti e-parduotuvės veiklą apie tai iš anksto nepranešęs Pirkėjui.

3.2. Jei Pirkėjas bando pakenkti e-parduotuvės darbui ar stabiliam veikimui, Pardavėjas gali be išankstinio perspėjimo apriboti ar sustabdyti pirkėjo galimybę naudotis e-parduotuve arba, išskirtiniais atvejais, panaikinti Pirkėjo registraciją.

3.3. Pardavėjas pasilieka sau teisę vienašališkai pakeisti šių taisyklių sąlygas be išankstinio įspėjimo.

3.4. Pardavėjas turi teisę iš anksto nepranešęs Pirkėjui anuliuoti jo užsakymą, jeigu Pirkėjas nesumoka už prekes per 3 (tris) darbo dienas.

3.5. Pardavėjas neatsako už tai, kad elektroninėje parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.

4. Pardavėjo įsipareigojimai:

4.1. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti visas sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis e-parduotuvės teikiamomis paslaugomis.

4.2. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes, Pirkėjo nurodytu adresu ir per sutartą pristatymo laikotarpį.

4.3. Pardavėjas, susidarius svarbioms aplinkybėms, negalėdamas Pirkėjui pristatyti užsakytos prekės, įsipareigoja Pirkėjui pasiūlyti analogišką prekę, o Pirkėjui atsisakius priimti prekės analogą, grąžinti sumokėtus pinigus per 5 darbo dienas, jei Pirkėjas atliko išankstinį apmokėjimą.

5. Pirkėjo įsipareigojimai:

5.1. Pirkėjas, naudodamasis e-parduotuve, sutinka su šiomis pirkimo – pardavimo taisyklėmis ir privalo jų laikytis.

5.2. Pirkėjas privalo priimti užsakytas prekes ir už jas sumokėti sutartą sumą.

5.3. Jeigu pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, Pirkėjas privalo nedelsdamas juos atnaujinti.

5.4. Jei Pirkėjas, prekių pristatymo metu, be svarbių priežasčių atsisako priimti prekes, Pirkėjas privalo padengti prekių pristatymo išlaidas.

5.5. Pirkdamas prekes Pirkėjas patvirtina, kad:

5.5.1. niekada nėra patyręs jokių problemų, susijusių su kontaktiniais lęšiais ar jų nešiojimu;

5.5.2. turi galiojantį akių patikros receptą;

5.5.3. neserga jokia akių liga bei nėra alergiškas kontaktiniams lęšiams;

5.5.4. yra pilnametis ir gali sudaryti sutartį su pardavėju;

5.5.5. pirkėjas supranta, jog Pardavėjas nėra atsakingas dėl galimų komplikacijų, nesusijusių su lęšių kokybe. Visą atsakomybę dėl galimų komplikacijų Pirkėjas prisiima sau.

6. Atsakomybė

6.1. Pirkėjas yra visiškai atsakingas už registracijos formoje pateiktų duomenų tikslumą. Jei Pirkėjas nepateikia tikslių duomenų registracijos formoje, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius.

6.2. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis e-parduotuve.

6.3. Pirkėjas atsako už prisijungimo duomenų perdavimą trečiosioms šalims. Jeigu trečiosios šalys naudojasi Pirkėjo prisijungimo duomenimis, Pirkėjas atsako už trečiosios šalies atliktus veiksmus.

6.4. Pardavėjas neatsako už kitų įmonių tinklalapiuose pateiktą informaciją, net jeigu Pirkėjas patenka į šiuos tinklalapius per Pardavėjo e-parduotuvėje esančias nuorodas.

6.5. Atsiradus žalai, kaltoji šalis atlygina kitai šaliai susidariusius nuostolius.

7. Apmokėjimas

7.1. Jūsų patogumui siūlome atsiskaityti už prekes:

7.1.1. Atsiskaitant tiesiogiai per daugumą Lietuvos bankų elektroninę bankininkystės sistemą.

7.1.2. Pasirinkus banką, kaip apmokėjimo būdą, būsite nukreipti į savo elektroninės bankininkystės sistemą.

7.2. Sėkmingai įvykdžius apmokėjimą, Jūsų užsakymas bus patvirtintas iš karto. Šis atsiskaitymo būdas yra labai tinkamas, jei dažnai naudojatės elektroninės bankininkystės sistema.

7.3. Banko rekvizitai: gavėjas: UAB „Pasaulio Optika“ sąsk. nr.: LT653500010001089628 (Paysera LT) Įm. kodas: 302786149

7.3.1. Pavedime prašome nurodyti savo užsakymo numerį bei kieno vardu buvo įvykdytas užsakymas.

8. Prekių pristatymas

8.1. Prekes pristato Pardavėjas arba Pardavėjo įgaliotas atstovas.

8.2. Pirkėjui pastebėjus siuntos pažeidimą, Pirkėjas turi teisę siuntos nepriimti ir tai pažymėti siuntos važtaraštyje.

8.3. Apie tai, kada tiksliai prekė bus pristatyta, Pirkėjas informuojamas telefonu. Jei telefonu su pirkėju susisiekti nepavyksta, prekė neišvengiamai pristatoma nurodytu adresu.

8.4. Prekės nepristatomos į Kuršių Neriją.

8.5. Prekių pristatymo metu, pirkėjas, kartu su pardavėjo įgaliotu atstovu - kurjeriu, privalo patikrinti siuntos būklę bei pasirašyti sąskaitą faktūrą, važtaraštį ar kitą siuntos perdavimo - priėmimo dokumentą. Pasirašius, laikoma, kad siuntos būklė pirkėją tenkina. Tuo metu, kai pirkėjas nėra patenkintas siuntos būkle, jis turi surašyti laisvos formos siuntos pažeidimo aktą ir jį pateikti prekę atvežusiam kurjerio atstovui.

9. Dovanų čekio pirkimo taisyklės ir sąlygos

9.1. Dovanų čekis galioja arba „Optikos Pasaulio“ salonuose arba el. parduotuvėje.

9.2. Dovanų čekiu fizinėse parduotuvėse galima atsiskaityti po 1 darbo dienos nuo jo įsigijimo;

9.3. Dovanų čekis turi būti pateiktas prieš atsiskaitant už prekes ir (ar) paslaugas;

9.4. Dovanų čekis į pinigus nekeičiamas ir galioja tik vienam atsiskaitymui;

9.5. Jeigu dovanų čekiu atsiskaitoma suma yra didesnė nei dovanų čekyje nurodyta nominali jo vertė, skirtumą klientas turi primokėti.

9.6. Jeigu dovanų čekyje atsiskaitoma suma yra mažesnė nei dovanų čekyje nurodyta nominali jo vertė, skirtumas negrąžinamas

10. Prekių pristatymo būdai

10.1. Standartinis prekių pristatymo terminas Lietuvoje yra 2-4 darbo dienos*. Atitinkamų prekių (pvz.: astigmatinių kontaktinių lęšių ir pan.) pristatymo terminas gali būti ilgesnis, todėl užsakant prekes atkreipkite dėmesį į nurodytą pristatymo terminą.

10.2. Nemokamas prekių atsiėmimas optikos salone

  • Užsakymus galite atsiimti daugiau nei 75 „Optikos pasaulio“ salonuose visoje Lietuvoje. Visą optikų sąrašą rasite ČIA.
  • Dėl siuntos pristatymo susisieksime su Jumis SMS žinute ar skambučiu.

10.3. Pristatymas Lietuvoje į DPD paštomatus

  • Jei užsakymas viršija 30€, prekės pristatomos nemokamai!
  • Užsakymams iki 30€ taikomas 1,99€ mokestis.

10.4. Pristatymas Lietuvoje per DPD kurjerį

  • Pristatymo suma: 3,99€

10.5. Pristatymas į užsienį lietuvos paštu

  • Prekių pristatymui į ES šalis taikomas 9€ mokestis, pristatymo terminas 5-14 darbo dienų.
  • Prekių pristatymo ne į ES šalis kaina ir terminas priklauso nuo pasirinktos šalies. Norėdami sužinoti daugiau susisiekite su mumis el. paštu: info@op.lt

Svarbu! Siunčiant prekes už Lietuvos Respublikos ir (ar) ES muitų sąjungos ribų gali būti taikomi prekių importo mokesčiai. Pirkėjas yra pats atsakingas už mokesčių, susijusių su preke, sumokėjimą, įskaitant, bet kokius importo, muito, PVM ir kitus mokesčius, jeigu jie taikomi.

*Atitinkamų prekių (pvz.: astigmatinių, multifokalinių kontaktinių lęšių ir pan.) pristatymo terminas gali būti ilgesnis, todėl užsakant prekes atkreipkite dėmesį į nurodytą pristatymo terminą.

11. Prekių grąžinimas

Užsakytos prekės gali būti grąžinamos per 14 dienų nuo jų gavimo dienos. Grąžinimas visada yra nemokamas!

Grąžinama prekė turi atitikti šiuos reikalavimus:

  • prekė nebuvo naudota;
  • prekės pakuotė nepažeista;
  • prekė turi būti tokios pačios sudėties, kokios buvo pirkėjo gauta – kartu turi būti grąžinamos ir už pirkinį gautos dovanos;
  • prekė nesugadinta ir jos prekinė išvaizda likusi nepakitusi (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.).

11.1. Korekcinių akinių grąžinimas

10.1.1 Korekciniai akiniai yra medicinos priemonė gaminama kiekvienam klientui individualiai, pagal reikalingas dioptrijas.

10.1.2. Jei akiniai pagaminti pagal pateiktą korekciją už kokybiškas optikos prekes pinigai nėra grąžinami  (tai numato Ūkio ministro įsakymas Nr. 217 „Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių...“). 

11.2. GRĄŽINIMO TVARKA IR BŪDAI

Prekes galite grąžinti:

  • „Optikos pasaulio“ salonuose visoje Lietuvoje. Visą optikų sąrašą rasite ČIA
  • Per DPD kurjerį.

11.2.1. Tinkamai supakuokite grąžinamas prekes.

11.2.2. Užpildykite prekių grąžinimo formą (atsisiųsti) ir pridėkite ją prie siuntimo.

11.2.3. Atneškite prekes su grąžinimo forma į Jums patogų „Optikos pasaulio“ saloną arba atsiųskite užpildytą formą el. paštu: info@op.lt ir mes atsiimsime siuntą patys.

11.3. Pinigų grąžinimas perkant dovanų čekiu

11.3.1 .Grąžinant užsakytas prekes, bus sukurtas naujas dovanų čekis, į kurį bus pervesta grąžinta dovanų kupono suma. 

Mokėjimo būdai
visa
maestro
luminor
swedbank
seb
siauliai-bank
citadele
klix
Pristatymo būdai
dpd
Prenumeruokite naujienlaiškį!
Prisijunkite prie „Optikos pasaulio“ bendruomenės ir pirmieji sužinokite apie vykstančias akcijas bei gaukite išskirtinius pasiūlymus tik Jums!

©Optikos pasaulis, visos teisės saugomos.