Dažniausiai užduodami klausimai

Koks prekių pristatymo terminas?

Standartinis prekių pristatymo terminas Lietuvoje yra 2-4 darbo dienos. Prieš užsakant prekes atkreipkite dėmesį į planuojamą pristatymo laiką, kuris kiekvienu atveju gali skirtis.

Ar prekės pristatomos į užsienį?

Taip, užsakytos prekės Lietuvos paštu yra siunčiamos į bet kurią pasaulio šalį. Prekių pristatymui į ES šalis taikomas 9€ mokestis, prekių pristatymo ne į ES šalis kaina priklauso nuo pasirinktos šalies. Prieš pateikdami užsakymą, pasidomėkite apie šalyje taikomą muito mokestį, kurį apmoka gavėjas.

Ar prekės pristatomos nemokamai?

Nemokamai prekes galite atsiimti „Optikos pasaulio“ salonuose visoje Lietuvoje. Visą optikų sąrašą rasite ČIA. Užsakant prekių už 30€ ir daugiau prekės nemokamai pristatomos ir į DPD paštomatus.

Kaip pasinaudoti nemokamu prekių grąžinimu?

Užsakytos prekės (nepažeistos, be defektų)  gali būti grąžinamos ar keičiamos naujomis per 14 dienų nuo jų gavimo dienos. Grąžinimas Lietuvoje visada yra nemokamas! Prieš keičiant / grąžinat prekes, prašome atidžiai perskaityti informaciją ir atlikti nurodytus prekių keitimo žingsnius pateiktus ČIA

Kaip galiu žinoti, kad tinkamai pateikiau savo užsakymą?

Jei norite patikrinti, ar Jūsų užsakymas buvo įvykdytas sėkmingai ir visi duomenys teisingi, patikrinkite į Jūsų el. paštą atsiųstą užsakymo patvirtinimo laišką. Užsakymus taip pat gali rasti savo paskyroje skiltyje „Užsakymai“. Jei vis dar turite klausimų apie užsakymą susisiekite su mumis el. paštu info@optikospasaulis.lt ir mes Jums padėsime.

Kaip gauti sąskaitą faktūrą už įsigytas prekes?

Jei už įsigytas prekes norite gauti sąskaitą faktūrą, atliekant prekių užsakymą pasirinkite laukelį „Reikalinga sąskaita faktūra“ ir mes Jums ją atsiųsime nurodytu el. paštu iš karto po prekių išsiuntimo.

Ar galima matyti ankstesnius užsakymus?

Savo ankstesnius užsakymus galite peržiūrėti prisijungus prie asmeninės „Optikos pasaulio“ kliento paskyros su registracijos metu naudotu el. pašto adresu ir slaptažodžiu.

Kokia yra minimali užsakymo suma?

Minimalios užsakymo sumos nėra, tačiau jei norite pasinaudoti nemokamu prekių pristatymu į DPD paštomatus minimali užsakymo suma yra 30€.

Ar būtina susikurti asmeninę paskyrą, kad galėčiau pateikti prekių užsakymą?

Prekes galite įsigyti ir be registracijos kaip svečias. Visgi rekomenduojame susikurti asmeninę „Optikos pasaulio“ kliento paskyrą, kurioje galėsite matyti informaciją apie ankstesnius užsakymus, sekti siuntos pristatymo būseną.

Kaip susikurti asmeninę „Optikos pasaulio“ kliento paskyrą?

Norint susikurti paskyrą spustelėkite antraštėje esančią nuorodą „Prisijungti“, tada registracijos srityje esančią nuorodą „Registracija“ ir užpildykite pateiktą registracijos formą. Paskyrą susikurti galite jau pirmojo užsakymo metu. Su šiais duomenimis ateityje galėsite bet kada prisijungti prie savo paskyros ir turėsite galimybę peržiūrėti, patikrinti ir redaguoti savo duomenis.

Ką daryti, jei pamiršote savo paskyros slaptažodį?

Paspauskite mygtuką „Pamiršote slaptažodį?“ ir įveskite el. pašto adresą, kurį naudojote registruodamiesi prie paskyros. Mes jums atsiųsime nuorodą su slaptažodžio atstatymo instrukcijomis.

Kaip pateikti prekių užsakymą?

Užsisakyti prekes ypač lengva: įdėjus norimas prekes į savo prekių krepšelį, spauskite mygtuką „Užsakyti“ užsakymui pateikti. Užsakymo proceso metu, galite lengvai susikurti kliento paskyrą, tada automatiškai prisijungsite.

Ar galima prekes įsigyti išsimokėtinai?

Deja, šiuo metu negalime pasiūlyti prekių pirkimo išsimokėtinai,tačiau dirbame ties tuo ir netrukus turėsime naujienų.

Mokėjimo būdai
visa
maestro
paypal
swedbank
seb
Pristatymo būdai
dpdlpe
Prenumeruokite naujienlaiškį!
Prisijunkite prie „Optikos pasaulio“ bendruomenės ir pirmieji sužinokite apie vykstančias akcijas bei gaukite išskirtinius pasiūlymus tik Jums!

©Optikos pasaulis, visos teisės saugomos.

Lietuvių